درب خروجی باشگاه و مظلومی
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 -آیا نیمکت استقلال به سلطان دربی ها وفا می کند

منابع نزدیک به باشگاه استقلال می‌گویند اگر مظلومی نتواند لااقل در دو آزمون از این سه آزمون دشوار پیش رو سربلند بیرون بیاید، قطعا به سمت درب خروجی باشگاه راهنمایی خواهد شد.
IMAGE6346440063203138633 درب خروجی باشگاه  و مظلومی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فردا، از‌‌ همان روزی که استقلال دربی را به شکلی دراماتیک واگذار کرد و باعث شد آمار شکست‌های استقلال در نیم فصل دوم بیشتر شود، تا دیروز که شاگردان پرویز مظلومی به زحمت توانستند یک مساوی از سایپا بگیرند، آنچه بیش از همیشه از دور و اطراف این باشگاه به گوش می‌رسد، شایعه برکناری پرویز مظلومی است.
مربی‌ای که اگر تا همین امروز هم سرمربی استقلال باقی مانده، به خاطر نتایج خوب و واقعا دور از انتظاری است که به خصوص در دربی‌ها با استقلال به دست آورده. اما حالا کمتر کسی دیگر او را سلطان دربی‌ها قلمداد می‌کند و یاد سوبله، چوبلگی‌اش می‌افتد! حالا پروژه برکناری او و حضور یک مربی دیگر کاملا جدی است.
چند هفته قبل، علی فتح الله‌زاده در مصاحبه‌ای جنجالی اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده و برای حضور موفق استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، یک مربی درجه یک خارجی را جانشین مظلومی کند. آن زمان خیلی‌ها نسبت به صحبت‌های غیر حرفه‌ای فتح الله‌زاده واکنش نشان دادند اما حقیقت این است که مدیرعامل استقلال، مهم‌ترین فردی است که علاقه زیادی به استخدام یک نام بزرگ برای هدایت نیمکت تیم مورد علاقه‌اش دارد.
هرچند موفقیت‌های مظلومی، فعلا اجازه چنین تصمیمی را به او نمی‌دهد. استقلال با سرمربی نه چندان محبوبش فینالیست جام حذفی است، هنوز مهم‌ترین ضلع مثلث مدعیان قهرمانی در لیگ یازدهم است و البته بازی پلی آف مقابل ذوب آهن و الاتفاق عربستان را هم برای حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد.
در این شرایط خیلی از منابع نزدیک به باشگاه استقلال می‌گویند اگر مظلومی نتواند لااقل در دو آزمون از این سه آزمون دشوار پیش رو سربلند بیرون بیاید، قطعا به سمت درب خروجی باشگاه راهنمایی خواهد شد. پس پیروزی مقابل شاهین در فینال جام حذفی و قهرمانی در لیگ بر‌تر، به معنای ادامه حضور مظلومی و ناکامی در آن به معنای خداحافظی سلطان دربی‌ها با نیمکت آبی است. گزینه‌های جانشینی درمیان گزینه‌های داخلی که شانس زیادی برای در اختیار گرفتن نیمکت استقلال دارند، برجسته‌ترین نام، قطعا امیر قلعه نویی است.
سرمربی موفق این فصل تراکتورسازی که در محافل خصوصی اظهارنظرهای‌گاه و بیگاهی درباره میزان علاقه‌اش برای بازگشت به استقلال داشته است. او گزینه مورد تایید علی فتح الله‌زاده و هواداران استقلال هم هست.
علاوه بر قلعه نویی، این روز‌ها نام مهدی پاشازاده و علیرضا منصوریان هم به عنوان دو گزینه جوان و مورد اعتماد فتح الله‌زاده منتشر شده‌اند که البته سپرده شدن سکان هدایت آبی پوشان به آن‌ها، در مقطع فعلی خیلی با عقل جور در نمی‌آید. در میان مربیان خارجی هم دم دست‌ترین گزینه و البته مغز فعلی استقلال، یعنی میشائیل هنکه گزینه قابل قبولی است.
اما در ‌‌نهایت نکته اصلی اینجاست که فکر مدیرعامل بلندپرواز استقلال، به آن سوی آب‌ها و استخدام یک مربی مشهور است. یکی مثل دنیزلی که با آمدنش هواداران استقلال را به ورزشگاه بکشاند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب